نرم افزار پخش مویرگی دسیما

نرم افزار پخش مویرگی رایگان دسیما ، کامل ترین و جامع ترین سامانه هوشمند پخش مویرگی است.

نرم افزار پخش مویرگی دسیما

نرم افزار پخش مویرگی رایگان دسیما ، کامل ترین و جامع ترین سامانه هوشمند پخش مویرگی است.

نرم افزار پخش مویرگی دسیما

نرم افزار پخش مویرگی دسیما و اپلیکیشن اندروید و آی او اس پخش مویرگی و سفارشات دسیما در دو نسخه رایگان و حرفه ای، جامع ترین سامانه هوشمند و تحت وب پخش مویرگی در ایران است.
جهت دانلود رایگان اپلیکیشن پخش مویرگی و سامانه پخش مویرگی تحت وب دسیما و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وبسایت دسیما به آدرس WWW.DECIMAORDER.IR مراجعه فرمایید.

بایگانی
  • ۱
  • ۰

نرم افزار پخش مویرگی دسیما را شاید بتوان کامل ترین و جامع ترین سامانه هوشمند پخش مویرگی در ایران و خاورمیانه معرفی کرد.

پخش مویرگی

توزیع و پخش مویرگی از اهمیت بسیار بالایی در بازار و اقتصاد یک کشور ایفا میکند.

نحوه استفاده از پخش مویرگی میتواند عامل تعیین کننده در پیروزی و شکست یک کارخانه، تولیدی و یا شرکت های پخش مویرگی کالا در رقابت با یکدیگر باشد.

از این رو ضروری است که در استفاده از این علم بازار، به جدیدترین دستاوردهای تکنولوژی در پخش مویرگی نیز متوسل شد.

یکی از ابزارهای تکنولوژی در عرصه فروش و توزیع مویرگی، نرم افزار و اپلیکیشن پخش مویرگی دسیما است.

سامانه هوشمند پخش مویرگی دسیما ، یک سامانه تحت وب و آنلاین پخش مویرگی است که توسط کارشناسان و متخصصان و طراحان ایرانی تولید شده است.

این سیستم هوشمند پس از نیازسنجی بازار ایران و بررسی نحوه فعالیت ویزیتورها و بازاریاب های ایرانی و حتی بررسی مناطق جغرافیایی و نیاز مشتری و همچنین بررسی بازخوردها و نقاط ضعف سایر نمونه های مشابه داخلی و خارجی طراحی گردیده است.

بنابراین میتوان ادعا کرد نرم افزار ویزیتوری دسیما یک نسخه کاملاً بومی است که در مسیر رفع نیازهای شرکت های پخش مویرگی کالا و ویزیتورهای ایرانی ساخته شده است.

استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن ویزیتوری رایگان دسیما این فرصت را در اختیار ویزیتور قرار میدهد تا در لحظه نسبت به درج سفارشات در این سامانه اقدام کند .

از این رو مدیران و کارمندان بخش توزیع کالا نیز در همان زمان این سفارشات را دریافت و نسبت به آماده سازی و ارسال آن اقدام میکنند که بسته به فاصله زمانی و نوع سفارش، زمان ویزیت تا ارسال کالا میتواند حتی به کمتر از یک ساعت هم کاهش پیدا کند.

بنابراین استفاده از نرم افزار پخش مویرگی دسیما منجر به افزایش چشم گیر سرعت در ثبت سفارشات و ارسال و توزیع آن ها میشود.

همچنین به واسطه استفاده از این اپلیکیشن ویزیتوری و پخش مویرگی رایگان دیگر خبری از اشتباهات رایج در هنگام نوشتن سفارش یا خواندن آن و یا مواردی چون گم شدن لیست سفارش نیست و دسیما باعث کاهش میزان اشتباهات و خطا و افزایش قابل توجه دقت میشود.

نکته مهم دیگر اینکه پخش مویرگی دسیما هم در نسخه تحت وب و هم نسخه اپلیکیشن اندروید و آی او اس ارائه شده است.

مهمتر از آن اینکه این سامانه در دو نسخه رایگان و حرفه ای عرضه شده که نسخه رایگان آن جامع ترین و کامل ترین امکانات پخش مویرگی را در اختیار ویزیتور و شرکت پخش و توزیع کالا قرار میدهد و با استفاده از آن دیگر نیازی به خرید نسخه حرفه ای مگر برای افزایش استفاده اعضاء نخواهید داشت.

جهت استفاده از این نرم افزار و اپلیکیشن پخش مویرگی و ویزیتوری رایگان به وبسایت دسیما به آدرس WWW.DECIMAORDER.IR مراجعه فرمایید.