نرم افزار پخش مویرگی دسیما

نرم افزار پخش مویرگی رایگان دسیما ، کامل ترین و جامع ترین سامانه هوشمند پخش مویرگی است.

نرم افزار پخش مویرگی دسیما

نرم افزار پخش مویرگی رایگان دسیما ، کامل ترین و جامع ترین سامانه هوشمند پخش مویرگی است.

نرم افزار پخش مویرگی دسیما

نرم افزار پخش مویرگی دسیما و اپلیکیشن اندروید و آی او اس پخش مویرگی و سفارشات دسیما در دو نسخه رایگان و حرفه ای، جامع ترین سامانه هوشمند و تحت وب پخش مویرگی در ایران است.
جهت دانلود رایگان اپلیکیشن پخش مویرگی و سامانه پخش مویرگی تحت وب دسیما و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وبسایت دسیما به آدرس WWW.DECIMAORDER.IR مراجعه فرمایید.

بایگانی

شرکت برنامه نویسی دسیما را گروهی از بهترین متخصصان و طراحان و برنامه نویس های ایرانی با اهدافی جهانی و بین المللی تشکیل داده اند.

شرکت برنامه نویسی دسیما یا همان دسیما تک درصدد شناسایی مهم ترین نیازهای جامعه در عرصه تکنولوژی و رفع این نیازهاست.

در همین راستا طراحی نرم افزارهای تحت وب و اپلیکیشن های اندروید و آی او اس در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

نیازسنجی دقیق، بررسی نمونه های مشابه و دریافت بازخورد آن ها، طراحی سامانه ها و نرم افزارهایی منطبق بر علایق و نیاز جامعه ایرانی و استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا از جمله ویژگی های متخصصان و محصولات شرکت دسیما است.

در دسیما تجربه، خلاقیت، نیروی جوانی، تکنولوژی روز دنیا و صداقت و تعهد کاری در هم آمیخته است تا محصولات نرم افزاری دسیما علاوه بر ایران، در سایر نقاط دنیا از کشورهای عربی خلیج همیشه فارس گرفته تا کشورهای اروپایی و حتی آمریکایی متقاضی و خواهان داشته باشد.

همین اهداف بین المللی باعث شده است تا کیفیت نرم افزارها و اپلیکیشن های دسیما شانه به شانه نمونه های خارجی زده و از رقبای داخلی نیز پیشی بگیرد.

از نمونه نرم افزارهای طراحی شده توسط دسیما میتوان به همین اپلیکیشن پخش مویرگی اندروید و آی او اس دسیما اشاره کرد که در دو نسخه رایگان و حرفه ای ارائه میشود.